lipsss

Alla inlägg under mars 2010

Av Helena Svensson - 31 mars 2010 21:09

Har märkt att ni läsare bara blir fler och fler..


 



 







Januari- 405
Feburari- 632
Mars-715 

Av Helena Svensson - 31 mars 2010 19:14

När jag slutat skolan kom Pappa och hämtede mig för vi skulle gå och köpa skor till mig. Vi åkte först till Barkaby och gick in på Skopunkten, där hittade jag ett par as snygga skor men medans jag sprang runt och letade efter andra så glömde jag bort dom?
haha, får väl köpa dom i helgen? Efter de åkte vi Jakobsberg och gick in på DinSko, Där köpte jag ett par skor, super söta!
När vi ändå va i Jakobsberg så köpte jag en klänning också.




Mina kvarglömda skor?.. =/  

  Ursäkta att man ser Bh:n på bilden men tänkte inte på att den syndes igenom så mycket. men ni får leva med det!

Av Helena Svensson - 30 mars 2010 21:40

Det hände inte mycket alls idag, stannade hemma :)
men det va rätt så skönt.


Nu ska jag sova så God natt alla söta läsare!



 

Av Helena Svensson - 30 mars 2010 16:21

Skolan idag va väl inte så speciell, fick frånvoro-rapporten som vanligt, hade 4 timmar och 8minuter. Inte de bäste men heller inte det sämsta.

Nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra, hade tänkt åka med Emmaoch Anna till stan för att köpa skor men så blev det inte för dom skulle göra annat..

Sitter just nu bara hemma och trodde klockan skulle vara ungefär halv 4? men den va visst halv 5.


Har inte mycket mer att skriva eftersom jag inte alls vet vad jag ska göra.


Skriver mer ikväll! puss   

Av Helena Svensson - 29 mars 2010 21:53

ojoj känns inte som jag bloggat på ett tag nu, ingen bra eller rolig känsla!

Men det är ju bara sätte igång igen.


Idag har jag haft det drygaste mötet med en av min lärare i ungefär en timme pga att en tjej i min klass känner sig utstött och bara för att vi va vänner för ca ett år sen ska jag kanske hjälpa henne att komma tillbaka till skolan och samtidigt kan vi ju lösa våra konflikter..

hatar lärarna! dom har fan inget att göra med vilka jag väljer att umgås med eller någonting att göra med mitt privat liv!
Nu ska jag tydligen på ett möte med henne och någon jälva kurator.

Men min söta pappa ska ringa och prata med den läraren som ptarade med mig och säga till henne, om har ingen rätt att göra så. Tjejen i min klass förstörde jävligt mycket för mig och en annan som jag inte nämner här, så varför ska jag då hjälpa henne? haha bara patetiskt..








Vi får se vad som händer imogron, kanske skriver i skolan.

Nu ska jag lägga mig i sängen och ringa Oliver, känns som jag behöver prata ut och det va länge sen vi pratade nu.


Godnatt

Av Helena Svensson - 28 mars 2010 16:25

Dags att åka till träningen!




 

HEj

Av Helena Svensson - 28 mars 2010 13:48

Det blev inget inlägg innan jag drog ut igår men hade inte ens tid att starta datan.
Hade en timme på mig att duscha, sminka mig, äta och klä på mig!
seresssit! men ändå så hann jag! men fick ändå vänta på Jessica, som börjar bli en vana nu, Men det gjortde inte så jätte mycket, förutom att vi kom till Spångaa ganska sent, ungefär 10 =/
Men när vi väl va i Spånga hade vi mysigt, vi träffade Fabian och söta Leo.
Vi kollade på Bolt, super bra! haha.
Jag kom hem runt 1 och va grymt trött så la mig och somnade direkt.


    En trött Fabian på Tåget.                        Tre Taggade brudar på väg till Uppsala




Måste också skriva att på matchen gjorde jag ett mål och en Assist.
men vi förlorade matchen med 4-2 tyvärr..

Av Helena Svensson - 27 mars 2010 14:38

 @-  På väg till Uppsala




 

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards