lipsss

Alla inlägg under april 2010

Av Helena Svensson - 30 april 2010 16:35

Nu är jag helt klart och ska snart åka ner till centrum för att möta Kajsa och Sanna.

Vid 7-tiden ska vi alla åka till Ekilla och ha lite roligt!

hoppas allt går som det ska, puss<3


Outfit..

   

Av Helena Svensson - 30 april 2010 12:58

ojojoj.. är helt slut, hela morgonen har jag städat mitt rum, äntligen är jag klar!
men märkte att klockan ändå va ganska mycket så nu ska jag hoppa in i duschen bestämma outfit och fixa mig inför kvällen!

Inte helt säker på vad jag ska göra men något kul blir det väl.


puss!<3

Av Helena Svensson - 29 april 2010 22:26

Kom till skolan vid 10 idag, hade typ bara chill lektioner så det va grymt skönt..
Efter skolan åkte jag hem till Alexandra där Jessica också va, Vi fixade iordning lite saker sen åkte vi till Globen för att hämta
***** utav ****.
Kom hem ungefär vid 9, här hemma här jag inte gjort någonting speciellt.



Av Helena Svensson - 28 april 2010 20:52

Idag åkte jag med Aida till Jakobsberg direkt efter skolan, Jag har nätan panik för att jag inte har några kläder så kännde mig tvungen att köpa typ en tröja.
Det slutade med att jag köpte ett par strumpbyxor, två tröjor, underkläder och ett par örhöngen.


   
orkar inte ta kort på någoting annat förutom tröjorna, så de är de ni får nöja er med;)




Av Helena Svensson - 28 april 2010 11:30

skolan just nu, inte så kul men snart är det lunch ;D
har kanske egentligen tid med att sitta och skriva ett blogg inlägg för jag ska hinna skriva en sida om adverb, räkneord och pronomen på en halv timme :O

jobbigt menmen..  pusss!

Av Helena Svensson - 27 april 2010 21:44

Idag va det träning, sjukt skönt eftersom det va ganska serigöst vilket gjorde att det gick mycket bättre. Nu sitter jag ny duschad och tänkte lägga mig i sängen snart.blablabla vet inte vad jag ska skriva så.. GODNATT sötnosar!   



Av Helena Svensson - 27 april 2010 11:34

        

Det blev inget inlägg igår som ni kanske märkte men idag kommer det säkert kommer lite fler.Sitter just nu i skolan men vi har ingen lärare så allt är chill.

haha lite roliga bilder från skolans cam.. ;D

Av Helena Svensson - 25 april 2010 20:28

Träningsmatchen slutade 4-3 till oss! vi är så jälva bäst!!
har tagit super många bilder, men orkar inte ladda upp dom nu, tyvärr.

Nu ska jag äta något gått, lägga mig i sängen och kolla film.


pusspåer!   

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Skapa flashcards