lipsss

Alla inlägg under september 2010

Av Helena Svensson - 29 september 2010 18:18

Blev inget inlägg igår visst.. men slutade halv 6 i Huddinge och när jag kom till bålsta så träffade jag Andreas<3 Vi satt i Bcfj och kollade lite tv och sånt (a) kom hem runt 10 och va helt död.


Idag började jag 1 och slutade halv 3 vilket var jätte skönt!

men måste ändå plugga sjukt mycket!

så ingen vila ändå. Nu ska jag dra på träning och skriver troligtvis någon inlägg i kväll.<3


 

jag just nu..  




Av Helena Svensson - 27 september 2010 13:08

Sitter i skolan och jobbar om Kroppsspråket =) ganska kul faktiskt men börjar bli lite långtråkigt nu. Slutar om ungefär en timme vilket är skönt!

Inte helt säker på vad jag ska göra sen när jag kommer hem men kanske ska träffa Oliver, Ikväll ska jag iallafal träna.


skriver mer sen  <3




Av Helena Svensson - 27 september 2010 08:03

*Måndag " suck"


Min buss går om 47 minuter och jag kanske måste börja göra iordning mig nu inför skoldagen. Har ingen lust att så till skolan alls idag. Egenligen ska vi börja halv 11 idmen så hag för våran lärare är sjuk ar dom plaserat in en ny lektion " Lounge" vi har det varje dag och har ingen arning om vad det är för något, den börjar klockan 10 iallafal så en halv timme tidigare får vi börja -.-



Av Helena Svensson - 26 september 2010 13:29

Sitter och kollar runt lite på olika bloggar för att se hur deras outfit var igår på blog awards. Paulina Danielssons (Paow) klänning va sjukt fin! älskar den, den passade verkligen henne jätte bra!

 


Väldigt intressant inlägg att läsa? men va bara tvungen att visa er den.

Av Helena Svensson - 26 september 2010 12:54

 *God morgon*



lite kort om går kvällen

Igår blev det så att jag, Sanna och Jessica drog till Spånga och träffade några roliga men vi drog hem ganska snabbt igen efter ungefär 2timmar.

Dom vi träffade i Spånga va lite fulla och två små blonda fjortis brudar var helt borta, ganska roligt ändå eftersom killarna som va där inte tyckte om att dom skrev och höll på så mycket som dem gjorde.

Eftersom tjejerna inte ens kunde gå trodde vi ändå att dom hade druckit ganska mycket men så fick vi reda på att dom hade druckit 3 cider 4,5%. PINSAMT!



Av Helena Svensson - 25 september 2010 18:49

Efter jag hade fixat mig drog jag ut ett tag och träffade Lucas :) lite mysigt =)

Nu ska jag bya lite kläder sen dra till Jessica och möta Sanna :) vi skulle tydligen träffa några andra och göra någ, vet inte än :)


Ha det bra!   

Av Helena Svensson - 25 september 2010 14:56

Lördag idag ju! Är inte helt säker på vad jag ska göra än, men träffa någon eller några troligtvis =)
Men det kanske är dags att börja fixa iordning sig nu allafal?.

   

Av Helena Svensson - 25 september 2010 13:30

haha ojoj inte många inlägg här inte! =O
Men kanske ska bli en bättring på det nu! Saknar bloggen lite då och då faktiskit =O


Dom har gjort om lite här på bloggplatsen har jag märkt, vilket är kul!

dom har bla fixat en fråge ruta! hitta den! och skriv lite frågar så besvara jag dom så bra jag kan! =D


I mitt senaste inlägg som jag skrev står det ju att jag ska börja skolan, nu har det gått ett tag och det funkar jätte bra! men hittade lite nya vänner och dom flesta i klassen är skit sköna!


Kul att några fortfarande läser bloggen även fast det inte kommit in så många inlägg.. :)  



Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards