lipsss

Alla inlägg under oktober 2010

Av Helena Svensson - 26 oktober 2010 00:44

FYFAN VAD JAG HATAR SKOLAN!!!! ALLT KAN TA SIG!!

Av Helena Svensson - 14 oktober 2010 22:51

Sjukt trött verkligen och ska lägga mig så fort jag kollat klart på paradice hotel.

Imorgon blir det att gå upp tidigt.. börjar 08.20 och min buss går 07:13 -.-'


GODNATT!!




.

Av Helena Svensson - 14 oktober 2010 10:09

Godmorgon!


Ingen skolan för mig idag, alarmet ringde inte -.-

Har ändå bara två lektioner idag.

Vid 1 typ tänkte jag åka till Tyreös och träffa en kompis.

kommer nog inte vara där så länge men ett tag blir kul! ;D


Nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa iordning mig lite snabbt!

Om jag har tid kvar så kanske jag ska fixa en annan sak men det får ni se då vad det är!


   

Jag just nu hihi ;D

Av Helena Svensson - 13 oktober 2010 20:07

Sitter i köket och kollar på Paradice hotel, det är verkligen inte lika bra som förra året men fortfarande bra ändå!

Ska nog snart hoppa in i duschen sen lägga mig i sängen, börjar tidigt imorgon så det är nog lika bra =)


 

Dricker en jätte god juice som pappa köpte idag!! Super god verkligen! :D  

Av Helena Svensson - 12 oktober 2010 18:30

Dags att dra och träna med pojkarna nu då :O nervös!

kommer göra bort mig jätte mycket x'D

hahah men det får väl bli så då ;D



 

Av Helena Svensson - 12 oktober 2010 16:46

Är super glad!!

verkar som livet helt plötsligt går typ allt sjukt bra!!!

Igår på träningen fick jag och Alexandra reda på att pojkar 94 tycker vi har bra utcecklings kapacitet för att bli bra innebandy spelare få vi ska börja träna med dom! Redan idag!! :O

Och idag kollade jag lite på mina resultat och fick VG på ett jätte stort arbete! överlycklig! och sen fick jag MVG på min ESV uppgift!! happppyhappy!!


  Orkar inte göra bilden större men visst är man grym!! ;D

Av Helena Svensson - 9 oktober 2010 22:03

Ligger just nu i Andreas säng och väntar på att han ska bli klar i duschen, sen blir det film men chips och cola ;D

Vakanade idag runt typ 2 och la mig i badet vilket va jätte skönt!

sen blev det chill hemma och middag med familjen.

sen drog jag hit och kommer troligtvis sova här :)


Imorgon är det seriepermiär ;D och Andreas ska dömma oss, haha känns väldigt bra att man sover hos honom dagen innan då ;)

Jag tror vi ska möta Gottsunda men är inte helt säker. hoppas det kommer gå bra :)

puss o godnatt på er! ;)

Av Helena Svensson - 4 oktober 2010 21:35

La mig precis i sängen ny duschad och helt slut efter träningen, kommer nog inte dörja länge innan jag somnar.

Idag fick jag sluta 14.00 istället för 15.30, vilket var jätte skönt! hade aldrig orkat vara kvar.


   


Godnatt!!    

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards