lipsss

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Dag med mig sälv

Av Helena Svensson - 25 december 2010 22:29

Riktigt skön dag idag som började med en jätte god frukort sen blev det ansiktsmask i bubbelbadet med massa ljus tända, sjukt mysigt!!

Efter det blev det avslappningsövningar vilket också va skönt, och nu sitter jag här framför tvn och kollar på lite olika filmer!


 




Kan tyvärr inte ta några bilder som jag själv tagit eftersom Alexandra har min kamera hemma hos henne.. :(



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Svensson - 12 maj 2011 22:04


    SOOMAR SOMMAR VÄRME!Så galet nice väder hela veckan! älskar det vekligen! ...

Av Helena Svensson - 6 maj 2011 22:31


HejHej! Jag har så fruktansvärt tråkigt! så jag funderar på att börja blogga igen, men bara efersom jag har jätte tråkigt :O men det kanske blir kul.. vem vet ;)   Det va ju ett tag sen som jag bloggade.. men jag kan ju börja berätta för er lär...

Av Helena Svensson - 11 januari 2011 14:54

Första skoldagen avklarad då!   Har precis kommit hem från första skoldagen nu, det va inte så jätte jobbigt i skolan men känner att terminen kommer bli lång.. Snart ska jag träffa Fredrik, ska nog bli kul ;D kanske skriver mer senare    ...

Av Helena Svensson - 5 januari 2011 18:10

Känner mig mycket bättre nu, vilket ÄGER!! har tröttnat som fan på att sitta inne hela dagarna.. Men vågar inte dra ut nu ändå för att riskera att bli sjuk igen så idag ska jag bara åka ner och kolla på min träning, om någon vill köra mig vill säga...

Av Helena Svensson - 3 januari 2011 16:28

Hatar verkligen att vara sjuk.. :( Igår hade jag jätte ont i halsen bara men nu hostar jag som fan.. hatar det här!!! ...

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Skapa flashcards