lipsss

Alla inlägg under maj 2010

Av Helena Svensson - 21 maj 2010 10:16

Det blev ett inlägg i skolan trots allt med det också ett inlägg idag! ;D

Kväll är det som sagt disco igen. ska väl bli ganska roligt, hoppas iallafal!

Först ska jag sitta med Fransson i inträdet efter det ska jag hjälpa Ebba (som fyller år idag) med fiskdammen.

Sen ska jag kanske dra ut till brudarna!! ;D



  

hihi jag just nu!

Av Helena Svensson - 20 maj 2010 22:54

Här har det inte kommit in något inlägg under dagen.. har letat balklänning hela dagen sen på kvällen har jag bara pluggat!

roligt liv va!?


Imogron får vi hoppas på ett inlägg under skoltid eftersom jag kommer stanna i skolan tills ungefär 10 imorgon kväll, våran klass ska hitta på lite roliga saker!

Efter 10 kommer jag kanske träffa brudarna! <3


 

Av Helena Svensson - 19 maj 2010 14:46

Sitter just nu hemma hos Alexandra med en jätte god glass!

hon står i duschen, när hon sen är klar ska vi åka ner till um.

Vet inte vad vi ska göra efter vi har vart där men det bror helt på hur mycket klockan är.   

Av Helena Svensson - 19 maj 2010 12:24

Dags att gå till skolan nu då :)

(inte dagens outfit) 

Av Helena Svensson - 19 maj 2010 11:12

Sitter just nu hemma eftersom när jag vakande tyckte ja att jag inte hade sovigt någonting alls. Så bestämmde mig för att komma till skolan vid 1 istället.

Idag är det utlottning om vilka som kommer få sommarjobb i år, får väl hoppas på det bästa, skulle behöva ett sommarjobb. Utlottningen börjar 7 så innan ska jag dra med Alexandra till Um.


 Lite kort om vad som kommer hända under dagen.


Av Helena Svensson - 18 maj 2010 18:11

Seriöst så jälva bra!!



Av Helena Svensson - 17 maj 2010 11:01

Skolan just nu men tänkte uppdatera lite om går dagen som spenderades tillsammans med Jessica, Fabian och Leo. Vi drog först till sergel men det gick ingen bra bio så vidrog till Kista och kollade på en galen natt, inte super bra men sjukt kul!


Idag ska jag och Aida dra ner till centrum för att leta sponsorer till vårt avslutnings disco. skriver mer ikväll! <3

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards