lipsss

Alla inlägg under december 2009

Av Helena Svensson - 31 december 2009 18:44

Tänk att det är nyår idag! och om typ 5 timmar är det ett helt nytt år! ett nytt årtionde!
2009 har varigt helt fantastist! det har hämt så mycket, helt sjukt mycket när man tänker efter! Men 2010 kommer bli ett grymmare år det känner jag på mig!


Här är bilder på mig som taigst under 2009. Första bilden är i Januari andra i Februari och tredje i mars osv. Shit vad jag har förändras! de är sjukt!


              
Hittar ingen bild som jag har tagit i november.

 

December!  



Av Helena Svensson - 31 december 2009 18:01



Efter att letat igenom hela min och alexandras gaderob så ser vi ut så här:

Jag med en svart klänning och glitter tights.  
Alexandra med midje kjol och ett champange färgat linne,
hon ska även ha på sig ett par tights men vet inte hur dom kommer se ut.

(hon har inte på linnet på bilden)
ps. varken jag eller Alexandra är så där bleka som de ser ut på bilden! det ser bara ut som det för blixten.



Bild på mig helt redo för kvällen!
 

HERE WE GO!



Nu ska jag snart dra ut och träffa Alexandra och Jessica sen skicker vi till ett hemligt ställe och festar! Ha det bra!   







Av Helena Svensson - 31 december 2009 12:07

Nu har jag precis vaknat och ska snart börja fixa iordning mig, sen måste jag välja ut kläder som jag ska ha på mig kväll och efter det måste jag fixa lite andra saker tills ikväll. så har ganska mycket att göra men skriver mer sen lite senare på dagen.

  



 :D

Av Helena Svensson - 31 december 2009 00:18

Nu är det bara en dag kvar på 2009!!

Jag önskar alla mina läsare en god fortsättning på följade år!   

Jag är faktist lite rädd över vad som kommer hända ikväll/natt eftersom att jag inte ens vet vad jag ska ha på mig!! panik! Jag tänkte ha på mig någon snygg klänning typ men tror att det kommer bli för kallt men tror att jag får överleva med det ändå.. det måste jag! Vid 12 slaget har Alexandra lovat mig att jag, jessica och hon ska pussas, alltså kommer det bli en trippel-puss!     

Av Helena Svensson - 30 december 2009 23:16

Hejhej,

Under den här kvällen har jag inte gjort så mycket.. men som sagt träffade jag ju Anna och sedan Alexandra, det blev alrig så att jag träffade Jessica.Orkade verkligen inte vara ute.. så sjukt kallt ute och sen så gjorde vi ingen speciellt så kände att jag lika gärna kunde vara hemma och mysa. Egentligen vill jag bara gå och lägga mig men på samma gång inte, för om jag går och lägger mig nu kommer jag aldrig orka vara vaken i morgon kväll och då måste jag ju vara vaken! skulle vara lite pinsamt om alla gick runt och festade medans jag bara står helt slilla för att jag skulle vara så trött.   haha men ändå är jag as trött!   


Av Helena Svensson - 30 december 2009 18:49

Morgonen blev inte som jag todde, gick inte upp ur sängen förns vid 1 så jag och Alexandra gick ner till solariumet och solade typ klockan 3. Efter vi hade solat gick vi till centrum och köpte frukost, Alexandra köpte en liten salad och en ramlösa jag köpte en natural shake dryck och en fralla, super gott. När vi ätit upp gick vi in i lite affärer och kollade på några klänningar och underkläder. När vi var på Lindex hittade både jag och Alexandra varsina trosor. Efter att jag kom hem duschade jag och sen kom Anna hit. nu ska vi snart ut och möta Alexandra och Jessica, för se vad som händer då.   

Av Helena Svensson - 30 december 2009 00:22

HAAHHAHA innan jag går och lägger mig måste jag bara visa er en sak!
Den kända bloggeskan Alexandra ( kissie ) har skrivigt ett inlägg om vem om blev Årets fjortis. självklart valde hon Desireé nilsson ( Dessie ) som också är en ganska känd bloggeska. men iallafal kissies inlägg ser ut såhär:


En person som får tårta kastat i ansiktet på stan,
en person som bli slagen var dag..
En person som sin högsta dröm är att vara Kissie..




Årets fjortis går självklart till denna tös….


Aka, “wannabe - Kissie - bloggarN”..!!


 

Grattis!




Bara så alla vet är jag inte någon som älskar varken kissie eller dessie, läser bara deras bloggar för det är kul.


Det roliga med det här inlägget är att dessie började med sin blogg före kissie så man kan ju inte kalla henne " wannabe " Det andra pinsama är att hon just väljer att lägga upp en sån här bild på dessie? varför väljer man inte bara en normal bild? MEN det allra roligaste och mest pinsama är att kissie har gjort om bilden och förminskat dessies tuttar..

kolla själv, orginal bilden:

 


Av Helena Svensson - 30 december 2009 00:03

Kan inte sova! får snart panik! är jätte trött med jag kan verkligen inte sova.. måste upp typ halv 9 i morgon också.. kommer aldrig orka de!

Orsaken till att jag ska upp halv 9 i morgon är att jag och Alexandra ska sola i morgon klockan 10.. men hon kommer aldrig vakna så jag har bestämt mig att gå till henne typ vid nio och dra upp henne ur sängen och släpa ner henne till solariumet.
vet inte om jag kommer lyckas men men.. det kommer säkert bli så att jag kommer komma hem till henne och sen lägga mig i hennes säng och sova.
Nu ska jag lägga mig i min underbara säng och försöka sova igen. Godnatt



Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards