lipsss

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Helena Svensson - 4 juni 2010 21:23

Har inte haft tid med bloggen den här veckan eftersom jag har haft fullt upp med massa saker. Men nu är jag klar med det mesta, vilket är sjukt skönt!!


I Tisdags var det Idrottsdag, ganska kul.

har inte så mycket att skriva om det, eller jo

att jag är cool som springer 100m på 15,19 sec :$

Tyvärr förlorade vi i staffeten men det va ändå bra jobbat! ;D

Jag & Ron

 

   

Madde & Jag

 

Grym på höjdhopp!! ;D

   

Jag & Nattis!


I Tordags var det " stockholm dagen ", vi åkte med enheter och fick frågor som man va tvungna att genom att gå igenom Hela gamla stan!! super jobbigt men ändå sjukt kul! efter det blev de mysik lunch på skansen. ( haha tvungen att bereätta att Nattis fick fågelbajs i håret!!)


           

På hemvägen stannade jag i Barkaby eftersom jag var i ett stort behov utav balskor!!  Hittade ett par som verkligen va perfekta!! ;D

hittade ett par andra fina skor oxå (a) Fick inte köpa dom förs men

efter lite tjat fick jag dom för Pappa <3


   

Coola va! 349:-

 

Bal-skorna!!  349:-







Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards