lipsss

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Helena Svensson - 27 december 2009 20:47

Jag hemma igen! Jag har varigt med Alexandra hela dagen. riktigt kul även fast vi inte gjorde så mycket, vi har mest bara varigt hemma hos Alexandra och lekt lite, vi tog också några kort som ni ser under texten. Vi tog självklart mer än 3 bilder men skulle ta år om jag laddade upp alla.


Nu ska jag tvätta bort sminket sen lägga mig i sängen och kolla på en disney film! Älskar disney filmer! dom är bäst! vet inte vilken det blir än men någon bra blir det!     



   

 






Av Helena Svensson - 27 december 2009 10:36

Nu sitter jag här helt ny duschad på mogronen och ska snart gå ner åh äta lite frukost. Idag tror jag att jag ska träffa Alexandra men hon vaknar alltid jätte sent så vet inte när vi kommer träffas.   












Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards