lipsss

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Helena Svensson - 29 december 2009 22:04


as skön låt!

Av Helena Svensson - 29 december 2009 21:19

Det var skönt att träna idag eftersom vi inte har gjort de på så länge, men det var också ganska jobbigt att träna för alla var jätte oseriösa och bara skrattade helatiden.. lite jobbigt men fattar varför.
Efter träningen fick alla som var där fika som våra snälla tränare Jimmy och Filip hade köpt, jätte gott, det var julmust, gifflar och några kakor.




Här är en bild på iallafal några i laget.

 
Mailn. Linnea W. Jessica. Alexandra.

Anna. Linnea A. Emilie. Rebecka.
Therese.
(jag). Julia.
Nathalie. Izabelle. 

Av Helena Svensson - 29 december 2009 16:39

Som ni ser har jag gjort en ny header..

Fan va ful den blev! har typ gjort 10st olika men alla blir bara så jälva fula!
Hatar allting just nu! varför kan inte jag göra en fin bild!     










ANNA BEHÖVER DIN HJÄLP!!!!!!

Av Helena Svensson - 29 december 2009 12:31

Skönaste morgonen på länge! Shit va skönt de va att bara få sova ut, har legat i sängen tills nu typ.
jaja, idag blir det träning (innebandy), de ska bli kul att få se alla igen det känns som om det va jätte länge sen vi hade träning och träffade allihopa. Alla i laget är verkligen underbara.
Nu ska jag göra iordning mig sen ska jag göra en ny header.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards