lipsss

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Helena Svensson - 26 december 2009 23:18

Det blev som jag trodde, jag träffade Anna och Alexandra nu på kvällen och kom hem nu. Vi möttes vid Kraftleden och gick först runt lite åh snackade men sen så började vi kasta snö på varandra. riktigt kul, ibland är det verkligen underbart att vara barn! Efter vi varigt ute efter ett tag så gick vi hem till Alexandra och värmde oss med en varsin latte med grädde i, super gott! När klockan började närma sig 9 så gick vi mot Annas hus för att följa henne hem. När vi följt henne hem så gick jag och Alexandra till Västerängs skolan och lekte lite åh spelade in en askul film! kan tyvärr inte lägga upp den här, för vi filmade på Alexandras mobil. när vi gjort de så bestämde vi oss för att kanske börja gå hem (det vart skit kallt ute), så vi gick hem och nu sitter jag här. Jag ska väll inte göra något speciellt nu förutom att gå och lägga mig, kanske kolla på någon film om det går någon på tvn.   




(Hade tänkt att lägga upp lite bilder som tagits under kvällen men hittar inte min USB-sladd.. kanske hittar den i morgon).  





Av Helena Svensson - 26 december 2009 15:54

Lika bra att börja skriva lite inlägg på en gång, så tänkte skriva lite om vad jag har gjort idag, klockan är bara 16:00 så det kommer antagligen hända mer saker under dagen men det skriver jag senare om det skulle vara så.
Idag när jag vaknade på morgonen (ca 09:00) var jag jätte pig, det var väldigt konstigt för brukar för det första inte vakna klockan 9 och om jag skulle göra det skulle jag inte vara så pigg som jag var, helt sjukt. Jag gick upp och fixade mig på en gång och var klar runt halv 10, när jag var klar kom jag på att jag skulle åka och köpa en ny mobil! Jag gick in till mammas och pappas sovrum och sa det till pappa. Jag och pappa åkte till Elgiganten i Barkaby och kom hem med en Samsung Gt-d5230, det är en touch mobil så hoppas det kommer gå bra att använda den, jag har aldrig haft någon touch mobil så hoppas på det bästa tror inte att det kommer bli några större problem.



  


Ikväll så tror jag att jag ska träffa Anna och Alexandra. Det bror på om dom kommer hem någon gång. orkar snart inte vänta längre. dom har varigt i Kista hela dagen och shoppat, själv har jag ju bara vara i Barkaby sen harjag varigt hemma helatiden, inte precis den roligaste lördagen, men troligen kommer den nog bli mycket bättre! Min dag blir alltid bäst när jag får träffa Anna och Alexandra! dom är så sööta!   



Men jag skriver mer ikväll om vad som kommer att hända under kvällen!

  










Av Helena Svensson - 26 december 2009 15:42

TJA!

För inte så länge sen bestämde jag mig för att starta en blogg och börja blogga, så jag blev medlem på blogg.se ( vilket inte var så smart..). när jag bloggat ett tag på blogg.se så märkte jag att allt bara blev fel helatiden! och jag var tvungen att skriva om och om igen.. men det sparades aldrig! Nu orkar jag inte med det längre så jag skapade en blogg på bloggplatsen.se och det verkar fungera bra! det är iallafal mycket lättare att förstå.   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards