lipsss

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Helena Svensson - 28 december 2009 22:46

Hejhej!
Pappa och jag åkte aldrig och kollade på någon tapet, så jag tog med mig Anna och åkte in till stan istället.Kom ju på att jag fick ett presentkort på Gina så skulle vara bra att använda upp det, när vi var inne på Gina så såg vi KISSIE! Riktigt kul eftersom hon alltid skriver på sin blogg att hon hatar Gina och att hon aldrig handlar kläder där.. PINSAMT!   


 

Bild på Kissie tagen från Kissies blogg.



Kläderna jag köpte..


         

Vendela Zip jaket            Sött Linne                        Tessie Top                     Jeans  tights
249:- från Ginatricot        100:- Från H&M              149:- Från Ginatricot     149:- Från H&M
                                                  

                                                  

                



Jag köpte också en vit långärmad tröja, 2 mascaror och ett puder men det kändes onödigt att lägga upp bilder på de.



När Jag och Anna kom hem från stan gjorde vi varm choklad och satte på Alvin och gänget med Malin. Älskar filmen! Så jälva Bäst!  
















:D

Av Helena Svensson - 28 december 2009 10:27

Hejhej!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag tror att jag och pappa ska åka och kolla på en tapet som jag ska ha i mitt rum, om vi inte ska åka så tror jag att jag åker in till stan och kanske shoppar lite, jag vill inte åka själv in till stan så kommer väll fråga någon om att följa med.
skriver mer under dagen eller på kvällen.    



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards