lipsss

Alla inlägg under april 2010

Av Helena Svensson - 25 april 2010 15:19

Skulle egentligen spelat match idag klockan 4 men.. ja ni vet ju hur jag mår så det kommer inte hända xD

Men ska dra ner och kolla på mina älsklingar!

 

Av Helena Svensson - 25 april 2010 12:15

ojojoj.. fan.
kvällen igår.. ja den slutade inte riktigt som det skulle.
kommer inte ihåg så speciellt mycket det jag vet är att jag och

Alexandra blev lämnade kvar ensamna på ekilla. Vi båda hade däckat

och hade ingenarning om att alla andra hade dragit..
när jag vaknade så kom en ambulans, fattade ingenting.

haha när Alexandra skulle gå in i bilden så hade hon typ sönder något

som ramlade i den ena killens panna så han började blöda xD.

Sen körde dom men oss till Alexandra sen kom mina föräldrar och hämtade mig.


Nu sitter jag här och försöker äta lite, har inte ätit något sen i Fredags, känns om jag har gått ner typ 20kg kanske.

Har aldrig vart så jälva bakis som nu, har spytt 4gånger idag på morgonen.


haha förlåt om det är lite slarvit skrivet men min värd snurrar fortfarande och aallt är inte på topp, hoppas ni mår bättre ;D



Av Helena Svensson - 24 april 2010 15:15

Hej jag heter helena och jag älakar att skryta!!<3


 



Av Helena Svensson - 23 april 2010 13:06

Kom till skolan lite sent idag, kom för ca 5min sen. men så kan det gå när man somnar halv 4 på natten -.-
drygt kunde verkligen inte sova.

Men nu ska jag plugga lite No, Pussssss!!

Av Helena Svensson - 22 april 2010 22:25

Hahaah har fått massa komentarer om vem det är på bilderna som jag la upp för ett tag sen, Men kan ju inte avslöja vem det är, det ända jag kan säga är att det inte är jag på bilden!!


 
Så nu kan ni sluta skriva komentarer om
att jag borde ta fler såna bilder och att
jag bara är äcklig? :s
vissa människor förstår jag mig bara inte på, haha

Av Helena Svensson - 22 april 2010 19:45

Idag har jag väl inte så mycket att skriva egentligen eftersom jag inte har gjort speciellt mycket. Hade väl tänkt åka till någon vän men så blev det inte för jag somnade när jag kom hem från skolan.

Har ni sätt vilket jälva väder det har varit dag! helt sjukt jobbigt och äckligt.

hoppas det blir bättre till helgen..


 

















Det va ju ganska länge sen som jag laddade upp en liten ego bild<3

Av Helena Svensson - 21 april 2010 14:50

ojojoj.. inte mång inlägg på sista tiden.. är mest bra i skolan på vissa dagar, lite tråkigt att läsa om de helatiden? Men ska bättra mig med uppdateringen.
Nu ska jag iallafal byta om och sätta mig på bussen ner till stationen sen ska jag åka till Spånga för att träffa Leo.

Skriver Kanske mer ikväll<3

Av Helena Svensson - 18 april 2010 21:58

Har länge viljat ha en till piercing, vet bara inte vart.

Men jag kom på grymma idén för någon dag sen, Höft Piercing!!

Grymt va!!


Så här ser det ut, tror ni det skulle passa mig?

 

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards