lipsss

Alla inlägg under april 2010

Av Helena Svensson - 18 april 2010 21:30

Idag har jag som sagt haft fullt upp men ändå inte gjort någonting(?)
När jag vaknade upp på morgonen hittade man en söt Alexandra där också, hihi det va lite mysigt vi vaknade väl kanske 10 och låg i sängen till halv 2. Då gick vi ut för att sola men då märkte vi inte att det va så jätte varmt som det såg ut så vi gick in igen och kollade på tv medans som vi åt.

Sen blev det helt plötsligt jätte kort tid kvar till föräldra-matchen så vi fick stressa lite grann.

Matchen gick väl bra, haha vi vann! lite coolt.

Efter matchen så åt jag Kina mat med Mamma och Pappa, mysigt.

Nu hade jag tänkt att plugga lite So, men får se hur det blir med de.


Alexandra sötnos på bilden när vi försökte sola.. 

Av Helena Svensson - 18 april 2010 21:02

Förlåt för att det inte har kommit något inlägg förns nu, har haft fullt upp..

Men här kommer lite bilder iallfal!! ;D



           

   

Kanske inte ska lägga upp för mycket bilder ändå..

haha eller va tycker ni ;D

Av Helena Svensson - 17 april 2010 14:24

   


Mot Solariumet....


Av Helena Svensson - 17 april 2010 11:59

 

   Städa upp lite här hemma

      Möta upp Jessica

   Sola

   Duscha

   Bestämma outfit för kvällen

   Köpa *****

   Fixa iordning mig tillsammas med Jessica

    




Av Helena Svensson - 16 april 2010 11:12

Sitter just nu i skolan och har precis skrivit 9 sidor om August strindberg..
är helt sjukt död och trött nu..

Snart ska vi ha Meditation, haha undra hur det kommer bli.

  




Av Helena Svensson - 15 april 2010 21:38

Kollade igenom lite bloggar som jag brukar på kvällen innan jag ska lägga mig i sängen, men när jag gick in på Kissies blogg märkte jag en ganska cool sak! att hon fyller år på samma dag som mig! Den 18:e April



 

Av Helena Svensson - 15 april 2010 15:43

Stannade hemma idag från skolan, mådde inte bra och orkade inte heller.

vid 12 hade jag tänkt lägga mig i skolan i några timmar med så blev det inte eftersom det va så mycket måln.


Nu ska jag fixa mig lite snabbt för mamma kommer hem om 20min och då ska vi åka ner för att ta ett nytt pass, vilket är skit kul! för det betyder ju att vi ska åka utomlands!! :D eller hoppas iallafal på det.


 

Av Helena Svensson - 14 april 2010 20:38

Hittade en bild på mig och min kusin från 2008.

Kolla va långt och fint hår jag hade..



  visst är vi söta naaw.. :,)





Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards