lipsss

Alla inlägg under april 2010

Av Helena Svensson - 14 april 2010 20:09

  Inte för att skryta men.. 10117 är ett ganska stort nummer.

Och så vill jag ju att ni ska veta att Calle, Mathias, Marcus och Patrik är lite söta<3

Av Helena Svensson - 14 april 2010 19:49


 

Vet inte vad som händer med "bloggklöden" sltter inte kvar. Även fast det kliar i fingrarna vissa dagar väljer jag att åka iväg eller hitta på någonting annat, nästan allt utom att sätta på datan, inte bra.

Men tror ändå det kommer bli så att jag fortsätter, har ju ändå ganska många läsare per dag trots allt.












Av Helena Svensson - 12 april 2010 08:32

Då va Påsklovet över och man sitter i skolan igen, finns ingen att göra som vanligt förutom att träffa vännerna som man inte sätt under lovet.

Den här veckan ska det vara Hälso-vecka i skolan, de ska nog bli kul tror jag?

får se.

 

Nu ska jag leka med annat på datan. pusspuss

Av Helena Svensson - 10 april 2010 16:52

Nu har jag hittat någonannan att träffa, jag hittade ANNA!

Vet inte vad vi ska göra än men jag är redo för att gå ut och möta henne nu.


  Här har vi coolingen!! ;D

Av Helena Svensson - 10 april 2010 13:47

Vad händer idag?


Idag hade jag tänkt träffa Philip men tvyärr kunde han inte..

Så vad ska jag göra nu då? Det är ju sista dagen på lovet!

Helt sjukt, måste ju göra någonting.


<3

Av Helena Svensson - 9 april 2010 18:32

Nu ska jag äta sen åka ner till Jessica.

Jag tror vi kommer åka till Spånga men är verkligen inte säker alls, så skriver imorgon. puss


 

Outfit

Av Helena Svensson - 9 april 2010 17:32

-bara personen som jag hatar kommer känna igen sig i texten.




Det finns en sak som jag alltid velat säga dig,
 Men tiden räcker inte till och nu har du förstört allt.

Varför sviker du bara?

Vad har jag gjort?

Eller har du bara lust att förstöra mig.

Du är inte som du var, Du har förändrats men inte till någonting bättre.

Men om det är så du vill ha de.
Okej för mig, men kom inte hit sen då om det blir något fel,

tillexampel om ditt nya liv bler intrasslat,

ditt nya liv utan mig.

Låt det gå som de går, men jag kommer inte finnas kvar om du någon gång behöver mig.

Jag har fått nya vänner, som jag vet inte kommer svika mig. iallafal inte som du gjorde.

Dom kommer jag alltid ställa upp för, så som jag gjorde för dig en gång.


Av Helena Svensson - 9 april 2010 15:49

Här är en liten uppdatering från gårdagen!

- Grillning med Emma Jessica och Rebecka


  

         
<3

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards