lipsss

Alla inlägg under april 2010

Av Helena Svensson - 8 april 2010 14:07

Gårdagen/kvällen blev lite rolig men slutade med att jag och Sanna somnade i min säng haha lite sådär halv nyktra åh fina!

Nu sitter vi här lite klarare i huvet och ska fixa iordning oss sen vet vi inte vad som händer ikväll.


 
Emma och jag på väg till Jessica!

 

Jag hemma hos Jessica med mina SNYGGA brillor!

 
Söta Jessica som väntar på tåget

 

HHAHA jag och sanna på väg hem till mig för att sova



Av Helena Svensson - 7 april 2010 12:39

Igår blev det ju spa bad med Jessica, de va sjukt skönt och mysigt.
när vi hade suttit där i en timme gick vi upp och åt glass sen efter la vi oss i Jessicas säng och myste lite till.

       


På kvällen åkte vi till Spånga som vanligt.. Men det va väl lite roligt, Vi skulle tydligen på någon fest men när vi kom dit så kom polisen också för att stänga lokalen. Eftersom mina föräldrar alltid dampar cp när jag åker någonstans utan att säga till så va jag tvungen att åka hem nästan på en gång..


 

Outfit
fjortis pic ;D  

hihi

Av Helena Svensson - 6 april 2010 11:53

Både jag och Jessica känner att vi inte har tagit det lugnt så mycket på lovet så idag bestämmde vi att bada spabad och bara chilla.

Jag ska hem till henne om ca en timme? Det kommer bli grymt skönt!

Ikväll ska vi fortfarande ta det lungt och kolla film eller något.

  

Av Helena Svensson - 6 april 2010 11:04

                       

Av Helena Svensson - 5 april 2010 13:48

Hinner verkligen inte med att blogga på lovet märker jag redan nu!
har fullt upp hela dagarna.

Men Idag ska jag till Stan med Jessica ( haha som jag har gjort dom andra dagarna) och sen ska vi till Spånga för att träffa Fabian och Leo igen!

hhaha låter som om det är det ända jag gör nu förtiden.


har bilder som kommer komma upp på bloggen ikväll troligtvis! <3 puss


Av Helena Svensson - 4 april 2010 12:06

Igår dagen blev inte som väntad, jag träffade Fabian, Jessica och Jocke istället för Leo, eftersom han va på lan.

Men det va kul ändå!

Har inte tid att skriva något långt inägg nu, jag ska till stan med Jessica idag och jag ska ta 13.09 tåget här ifrån sen hoppar hon på i Spånga. Så har lite bråttom nu, har inte fixat mig någonting än. 


Pusspuss   

Av Helena Svensson - 3 april 2010 18:33

Drag att dra till Jessica!


  


Av Helena Svensson - 3 april 2010 12:49

Har inte haft så mycket att göra så jag gjorde en hemsida, haha check it out!


Minhemsida.se/lipsss     <----- klicka på länken!


tråkigt kan man ha..

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards