lipsss

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Helena Svensson - 2 mars 2010 14:25

TjaTje!


Tisdag idag och vanlig skoldag men jag bestämmde mig för att stanna hemma och vila upp mig samt försöka bli lite friskare.


Inatt kunde jag inte sova speciellt bra, sov väll kanske 4 timmar. När jag vaknade kännde jag att jag behövde koppla av lite så jag tappade upp ett varmt bubbelbad, satt på mig en ansiktsmark och slällde in radion. Helt underbart var det, låg där i ca en timme.


Eftersom jag är så sjuk kan jag ju inte vara med på träningen ikväll men funderar på om jag ska åka ner och peppa dom som är med.


Avslutar de här inlägget med en bild på min ögon :D


  hihi pusss    

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards