lipsss

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Helena Svensson - 24 mars 2010 21:53

NP gick väl sådär, kom på lite försent vad jag skulle skriva förnågot så det blev inte så mycket text, tyvärr.
Halv 11 skulle alla 9or i min enhet på en musikal som 2orna på BCJF har gjort, den hette " se mig " eller någonting sånt och handlade om en talangjakt på en skola, den va väl bra och rolig.
När den va slut hade vi bara en lektion kvar och det va musik, så bestämmde mig för att skippa den och gick till Västerängs skolan istället för att träffa Jessica, jag va med på deras lektion och va jätte duktig!

När dom slutat drog jag med Jessica hem till henne och fixade iordning oss lite sen åkte vi till spånga för att träffa Fabian och Sebastian, det va väl kul på lite speciella sätt, haha.



 
haha grym bild på burdarna!!


Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards