lipsss

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Helena Svensson - 7 mars 2010 10:22

Som sagt jag kommer inte kunna skriva inlägg under helgen, men ni kommer ändå få veta vad som händer.
I Fredags va jag i skolan, har ju inte vart där på nästan hela veckan och trodde faktist inte det skule bli så tråkigt som det blev. Gjorde väl inget speciellt, det hände inget heller.
På kvällen runt 6? Åkte jag ner till Jessica där Alexandra också va, vi gjorde inte så mycket mest låg i Jessicas säng medans hon fixade lite saker. Efter ett tag gick Alexandra hem för att äta men hon kom tillbaka runt halv 8? Då gick vi till Centrum för att träffa Emma, Mailn, Kajsa och Sanna.
Vi gick det vi skulle och efter ett tag kom Jessicas pojkvän Fabian med sina kompisar Andreé, Robin och typ 2 till men kommer inte ihåg vad dom heter.
Runt 11? Började jag gå(vingla) mot Oliver, När jag nyktrat till lite gran så kollade vi på film och hade jätte kul.


Lite bilder..

 

Jag och Jessica hemma hos henne!


 

Kajsa & Sanna


 

Hihi Jag & Jessica


 

Kajsa & Sanna


 

Mailn, Alexandra & Robin


 

Vet inte riktigt vilka som är på den här bilden.



Hela lördagen ungefär spenderades hemma hos Oliver och i min säng, kom hem runt halv 4?  gick då åh la mig i sängen och sonmade direkt, sov till 7 men va ändå helt död.


Idag är det Söndag och som vanligt Innebandy träning! är grymt taggad på det, brukar inte vara det på söndagar men nu är jag det.


Glömde nästan bort, Min bror blir 22år idag!
Så.. Grattis till honom!


Bild på min nyvakna bror!

 


Nu ska jag ducha sen fixa mig lite, kanske skriver ikväll, men tror inte det.

Pusspuss  

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards