lipsss

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Helena Svensson - 14 mars 2010 15:37

Idag är det Söndag och har har haft världens läskigaste mogron, min Pappa fick " black out" i badet, När han kom ut ifrån badrummet så fatta han ingenting så han gick in till min Mamma och frågade han hade massa kuddar i sängen? Och sen frågade han om han hade varigt sjuk?

När mamma gick in i mitt rum och berättade det för mig tyckte jag det lät konstigt så jag gick ner till köket där Pappa va, han sa helt sjuka saker, trodde det va sommar och viste inte vad jag hette han kände inte heller igen min bror?

Helt cp blev as rädd.

Mamma ringde till vårdcentralen och frågade vad hon skulle göra, dom sa att hon skulle komma in med honom så det gjorde hon.

Jag ringde henne för ett tag sen men det verkade inte ha gått över.

Fatta han trodde det va sommar och viste inte vem hans egna son va?


 

Bild på mig och pappa i Grekland.




Av Helena Svensson - 14 mars 2010 11:56

Nu har både Fradag och Lördag gått och det har väl varligt kul för det mesta.

Har faktist inte så mycket att skriva.

Jag träffade iallafall Sanna, Kajsa, Alexandra, Anna, Emma och några till på Fredagen ( kommer inte ihåg vad dom heter).


På Lördagen träffade jag Jessica, Alexandra, Kajsa, Tommie, Fabian, Henrietta, Sanna och Mickaela. Vi va i stan och gjorde inte så jätte mycket.


Förlåt för att jag inte kan säga precis allt som hände, men det går bara inte säga allt. Om ni är riktigt smarta listar ni ut det!


 

Bild- Alexandra på pendeln.

På pendeln till stan stannade vi på varje

station och frågade om någon hade dricka,

vi fick ca 5 öl.

haha bäst vi är!


Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards