lipsss

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Helena Svensson - 10 mars 2010 21:49

Som avslutning på den här dagen så bestämmde jag mig för att lägga mig i mitt älskade bubbelbadkar.

   

Visst ser det underbart mysigt ut!



Nu ska jag lägga mig i sängen och trloigtvis prata med Oliver.

 Godnatt!  

Av Helena Svensson - 10 mars 2010 20:07

Malin la ju aldrig upp bilderna på våra nya vattenflaskor som jag berättade om förut men nu såg jag att Anna hade gjort de.


Här är dom!!

Grymma va!

 

Blåa och fina!   

Av Helena Svensson - 10 mars 2010 15:00

Skolan idag!..
Men märkte sanbbt att det inte va någonting som jag precis hade saknat..
Kom självklart försent också, och mina lärare tycker att jag börjat "tappa" intresset, suck.

Vi har också börjat med frånvaro-rapproter, min va inte den bästa såg jag,

haha 7timmar gilltigfrånvaro och 1timme,25min sen ankonst under en vecka.

Haha måste nog börja bätta mig kanske?


Nu efter skolan hade jag tänkt att sola med Alexandra men hon skulle visst till Jocke..Så nu måste jag hitta någon annan att sola med.
Får se hur det går.


Skriver nog mer ikväll,

puusspuss   


Dagens Outfit!


 

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards