lipsss

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Helena Svensson - 3 mars 2010 17:02

Idag blev det att jag stannade hemma igen, är inte helt frisk men det är jätte mycket bättre så ska till skolan imogron,

Hoppas jag kan sovs bara. Inatt somnade jag runt 6 på mogronen och vaknade igen halv 9.
Under dagen har jag inte gjort något speciellt förutom att städat lite i mitt rum.


Imogron om jag ska till skolan så kommer jag inte kunna skriva något inlägg för efter skolan ska alla 9or i min skola åka på teater och se Hamlet.
Alla verkar jätte taggade på det men kan inte precis påstå att jag är det, för det första gillar jag inte att sitta på pendeln med skolan, för det andra kommer typ alla äta på donken.. och det är något som jag verkligen inte gillar just nu.

Hoppas jag kan äta med Niklas på Kungshallen eller något istället.

Teaten slutar runt 11 så jag kommer vara i Bålsta igen runt 12, om det inte blir så att jag åker till Älsklingen och sover där, det va ju grymt länge sen som vi träffades, saknar honom så mycket.


 




  

Presentation


Jag heter Helena Svensson och lever mitt liv i Bålsta som ligger utanför Stockholm. Jag är född år 1994.
Min blogg handlar om mitt ganska ointressanta liv och alla konstiga saker man kan hitta på som 17åring.
Glöm inte att det handlar om att leva, inte

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Helena Svensson. lipsss

Sök i bloggen

RSS

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Vänner

Skriv!

Hälsokort.se

Syno.se

Självförsvarsspray

För kropp och själ

St George

Viktsnack

Xocai Hälsochoklad

Slipskungen.se


Ovido - Quiz & Flashcards